Értékesítési menedzser (irodatechnika/IT)

Elsődleges feladat:
A Delta Services Kft. portfóliójának direkt értékesítése vállalati ügyfélkörben

Feladatkörök, felelősségek:

  • Ügyfélakvirálás, ügyfelekkel való kapcsolattartás
  • Ügyféligények felmérése, igénygenerálás, termékmenedzsment
  • Ajánlatok adása, szerződéskötés, megrendelés, kiszállítás, számlázás
  • Értékesítés folyamatának végigvitele egészen a reklamációkezelésig
  • Leltár, adminisztratív feladatok, CRM vezetése

Elvárások:

  • Felsőfokú gazdasági vagy műszaki végzettség
  • Legalább 2 éves tapasztalat irodatechnikai/kellékanyagok/IT termékek és szolgáltatások értékesítésében
  • Irodatechnikai termékek és piac ismerete
  • Felhasználói szintű MS Office ismeretek (Word, Excel, PowerPoint)
  • Kiváló kommunikációs készség
  • Megbízható kapcsolati tőke
  • Értékesítői attitűd
  • Ügyfélközpontúság

Előnyt jelent:

  • Államigazgatási- és/vagy ipari ügyfelek kezelésében szerzett tapasztalat
  • Angol nyelv tárgyalási szintű ismerete

Amit ajánlunk:

  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Stabil nagyvállalati háttér

Munkavégzés helye: budapesti székhely, veszprémi telephely (Közép-Dunántúli régió)

Kérjük, jelentkezésekor a megjegyzés rovatba jelölje meg, melyik városban szeretne dolgozni.

Jelentkezés a meghirdetett állásra: Értékesítési menedzser (irodatechnika/IT)





Üzenet

Önéletrajz: