Junior ügyfélmenedzser

Feladatkörök, felelősségek:

• Cég portfoliójának, belső rendszereinek, kereskedelmi folyamatainak megismerése
• Ügyfelekkel való kapcsolattartás, kisebb ügyfelek önálló kezelése, ügyfélakvirálás
• Ügyféligények felmérése, igénygenerálás
• Komplex kereskedelmi ügyletek kidolgozásában való részvétel
• Ajánlatadás, szerződéskötés folyamatának elsajátítása, kapcsolattartás a cégcsoport értékesítőivel, pénzüggyel, kontrollinggal, logisztikával, gyártókkal, disztribútorokkal

Elvárások:

• Felsőfokú végzettség
• Kereskedelmi és/vagy IT területen szerzett 1-2 éves tapasztalat
• Felhasználói szintű MS Office ismeretek (Word, Excel, PowerPoint)
• Kiemelkedő kommunikációs és kapcsolatteremtő készség
• Ügyfélközpontúság
• Értékesítői attitűd
• Csapatszellem
• Elhivatottság
• Eredményorientáltság

Előnyt jelent:

• Megbízható kapcsolati tőke
• IT termékek és piac ismerete

Amit ajánlunk:

• Versenyképes kompenzációs csomag
• Kellemes munkahelyi környezet
• Szakmai fejlődési lehetőség

Munkavégzés helye: Budapest

Jelentkezés a meghirdetett állásra: Junior ügyfélmenedzser





Üzenet

Önéletrajz: