Kereskedelmi igazgatói asszisztens

Feladatok:

• vezető napi munkájának szakmai és szervezői támogatása;
• határidők egyeztetése, ellenőrzése, nyilvántartása a vezető tevékenységéhez kapcsolódóan;
• vezetői megbeszélések, találkozók egyeztetése, ütemezése, ezekről feljegyzések, emlékeztetők készítése;
• kapcsolattartás a vezető külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel;
• az igazgató tevékenységéhez kapcsolódóan a CRM rendszer vezetése;
• elemzések, kimutatások készítése, szakmai anyagok előkészítése, nyilvántartások vezetése
• vendégek fogadása, vendéglátási feladatok ellátása

Elvárások:
• középfokú vagy felsőfokú gazdasági végzettség;
• aktív középfokú angol nyelvtudás;
• irodavezetői/személyi asszisztensi/kereskedelmi asszisztensi pozícióban szerzett legalább 2 éves tapasztalat;
• magas szintű számítógépes felhasználói ismeretek (MS Office, valamely vállalatirányítási rendszer);
• kiváló szervező-, problémamegoldó képesség;
• határozott fellépés, önálló munkavégzés;
• stressztűrő képesség
• magas szintű terhelhetőség

Amit kínálunk:
• stabil cég nyújtotta biztonság;
• változatos, sokszínű munka;
• szakmai fejlődési lehetőség;

Munkavégzés helye: Budapest
 

Jelentkezés a meghirdetett állásra: Kereskedelmi igazgatói asszisztens





Üzenet

Önéletrajz: