Kereskedelmi referens

A munkakör rövid leírása:
Kereskedelmi üzletágon belül folyó tevékenységek szakmai támogatása.

Feladatkörök, felelősségek:
• A kereskedelmi vezetők és key account managerek szakmai munkájának támogatása
• Kereskedelmi ajánlatok, szerződések, megrendelések és visszaigazolások elkészítése
• Elszámolások kezelése és nyomonkövetése
• Riportok, kimutatás készítése a vállalatirányítási rendszer alapján
• Vállalatirányítási rendszer és CRM rendszer kezelése
• Kapcsolattartás a kereskedelmi terület külső partnereivel, valamint a szervezet belső munkatársaival, más egységek vezetőivel

Elvárások:
• Legalább középfokú kereskedelmi/logisztikai végzettség
• Irodavezetői/kereskedelmi asszisztensi területen szerzett legalább 1 éves tapasztalat
• Felelősségteljes jellem, precíz, hatékony és önálló munkavégzés
• Nyitottság új ismeretek megszerzésére
• Jó kommunikációs készség
• Ügyfélkapcsolati tapasztalat
• Elhivatottság
• Jó stressztűrő- és problémamegoldó képesség
• Magas szintű terhelhetőség

Előny:
• IT cégnél szerzett tapasztalat
• Vállalatirányítási rendszer kezelésében szerzett gyakorlat

Amit ajánlunk:
• Fejlődési lehetőség
• Stabil cég nyújtotta biztonság
• Kellemes munkahelyi légkör

Pályakezdők jelentkezését is várjuk.

Munkavégzés helye: Budapest

Kérjük, önéletrajzában jelölje meg fizetési igényét!

Jelentkezés a meghirdetett állásra: Kereskedelmi referens





Üzenet

Önéletrajz: