Világszínvonalú informatikai technológiák professzionális hazai szaktudással és egyedülálló szolgáltatási háttérrel ötvözve: ezt kínálja a DELTA Csoport (www.delta.hu). 1987-ben alapított cégcsoportunk közel 30 éve az ország vezető IT és irodatechnika megoldásszállítója. Üzleti fejlődésünkének köszönhetően, kiváló szakembereink körébe új Kollégát keresünk az alábbi pozícióba:

Feladatok:
• Számlák kiállítása és postázása
• Ügyfelekkel való kapcsolattartás
• Szerződések kezelése
• Esetenként kintlévőségek kezelése
• Leltárban való részvétel
Elvárások:
• Legalább középfokú végzettség
• Hasonló, adminisztratív munkakörben szerzett néhány éves tapasztalat
• Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek (excel függvények, pl. F-keres használata)
• Jó problémamegoldó készség
• Jó adminisztrációs készség
• Ügyfélcentrikus ügykezelés
• Precíz, pontos munkavégzés
• monotonitás tűrés
Amit kínálunk:
• Fejlődési lehetőség
• Stabil cég nyújtotta biztonság
• Változatos feladatok
Munkavégzés helye: Budapest 1044, Ezred utca 1-3.
Kérjük, önéletrajzában jelölje meg fizetési igényét.

Jelentkezés

Jelentkezése beérkezését követően automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a fent megadott e-mail címére. Köszönjük, hogy pályázik álláslehetőségünkre.