Világszínvonalú informatikai technológiák professzionális hazai szaktudással és egyedülálló szolgáltatási háttérrel ötvözve: ezt kínálja a DELTA Csoport (www.delta.hu). 1987-ben alapított cégcsoportunk közel 30 éve az ország vezető IT és irodatechnika megoldásszállítója. Üzleti fejlődésünkének köszönhetően, kiváló szakembereink körébe új Kollégát keresünk az alábbi pozícióba:

Feladatok:

  • Szerviztechnikusok tevékenységének koordinálása
  • A szerviz tevékenységekhez kapcsolódó beérkező telefonhívások fogadása, időpontok egyeztetése, egyéb kapcsolódó ügyintézés
  • Kapcsolattartás a szerződött alvállalkozókkal, partnerekkel
  • Reklamáció ügyintézése
  • A tevékenységhez tartozó adminisztratív feladatok ellátása
  • Folyamatos együttműködés a társosztályokkal

Elvárások:

  • Legalább középfokú végzettség
  • Hasonló, adminisztratív/diszpécser munkakörben szerzett néhány éves tapasztalat
  • Felhasználói szintű számítástechnikai ismeretek
  • Műszaki beállítottság
  • Jó kommunikációs készség
  • Kiváló rendszerlátó képesség, a munkafolyamatok gyors átlátása
  • Jó szervező- és problémamegoldó készség
  • Precíz, pontos munkavégzés

Amit kínálunk:

  • Fejlődési lehetőség
  • Stabil cég nyújtotta biztonság
  • Változatos feladatok

Munkavégzés helye: Budapest 1044, Ezred utca 1-3.

Kérjük, önéletrajzában jelölje meg fizetési igényét.

Jelentkezés

Jelentkezése beérkezését követően automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a fent megadott e-mail címére. Köszönjük, hogy pályázik álláslehetőségünkre.