Világszínvonalú informatikai technológiák professzionális hazai szaktudással és egyedülálló szolgáltatási háttérrel ötvözve: ezt kínálja a DELTA Csoport (www.delta.hu). 1987-ben alapított cégcsoportunk több mint 30 éve az ország vezető IT és irodatechnika megoldásszállítója. Üzleti fejlődésünknek köszönhetően, kiváló szakembereink körébe új Kollégát keresünk az alábbi munkakörbe:

Főbb feladatok:

Pénzügyi feladatok:

Banki ügyintézés:

  • Bankgarancia és folyószámla ügyintézés (banki kérelmek, szerződés jóvágyás, online iktatás)
  • Banki hitelszerződések kezelése, hitellehívásban való részvétel
  • Banki adatszolgáltatás
  • Részvétel a vállalatcsoport cash flow tervezésében, riportok készítésében
  • Treasury ügyletek kötése, kezelése

Vállalatcsoport banki utalása:

  • Pénzügyi tranzakciók végrehajtása

 

Kockázatkezelési feladatok:

A vállalatcsoport kockázatkezelési folyamatának irányítása:

  • Új vevők minősítése, kockázatok felmérésére, értékelési rendszer alakítása, kockázatkezelési folyamatok és ehhez kapcsolódó területek ismerete
  • Új és meglévő vevők pénzügyi adatainak vizsgálata és elemzése, valamint kockázati besorolásának értékelése
  • Szállítói partnerek bevizsgálása
  • Hitelbiztosítások és belső limitbeállítások kezelése, rendszeres monitoringja
  • Ügyféltörzs kezeléssel kapcsolatos feladatok
  • Kintlévőségek kezelése, egyeztetés, részvétel a behajtási folyamatban (ehhez kapcsolódóan késedelmi kamatok kezelése)

Részvétel a vállalatcsoport szerződésjóváhagyási folyamataiban:

  • Alvállalkozói és ügyfélszerződések véleményezése

 

Egyéb feladatok:

  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, munkatársakkal, bankokkal, lízingcégekkel
  • Helyettesítés

Elvárások:

  • Szakirányú felsőfokú gazdasági végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett 1-2 éves tapasztalat
  • Ügyviteli/vállalatirányítási rendszer kezelésében szerzett gyakorlat
  • Erős adminisztrációs készség és precizitás
  • Megbízható és önálló munkavégzés
  • Erős problémamegoldó, szervező és elemző készség
  • Proaktivitás
  • Analitikus gondolkodás
  • Önálló döntéshozatal

Amit ajánlunk:

  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Modern munkahely, kiváló megközelíthetőség
  • Rugalmas munkarend
  • Stabil cég nyújtotta biztonság
  • Home office lehetőség a munkaidő 50%-ban

Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület

Kérjük, önéletrajzodban jelöld meg a fizetési igényedet!

Jelentkezés

Jelentkezése beérkezését követően automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a fent megadott e-mail címére. Köszönjük, hogy pályázik álláslehetőségünkre.