Világszínvonalú informatikai technológiák professzionális hazai szaktudással és egyedülálló szolgáltatási háttérrel ötvözve: ezt kínálja a DELTA Csoport (www.delta.hu). 1987-ben alapított cégcsoportunk közel 30 éve az ország vezető IT és irodatechnika megoldásszállítója. Üzleti fejlődésünkének köszönhetően, kiváló szakembereink körébe új Kollégát keresünk az alábbi pozícióba:

Elsődleges felelősséggel tartozik:
A Delta Cégcsoport által beadott közbeszerzési, központosított közbeszerzési és egyéb ajánlatok elkészítési feladataiban való aktív részvételért, a Tenderiroda tevékenységéhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok önálló, pontos végzéséért.

Feladatkörök, felelősségek:
• fő feladata a Tenderiroda tevékenységéhez kapcsolódó adminisztrációs feladatok önálló, pontos végzése, különösen a központosított közbeszerzési dokumentumok kezelése
• részt vesz a közbeszerzési, központosított közbeszerzési és egyéb ajánlatok elkészítési feladataiban, a mellékletek, dokumentumok beszerzésében, a szakmai területek koordinálásában
• részt vesz a Delta Csoport központosított közbeszerzési keretmegállapodásainak árlistái használatában, nyomon követésében és aktualizálásában
• a tenderszakértők vezetésével kapcsolatot tart a keretmegállapodásokhoz kapcsolódó termékfelelősökkel és gyártókkal, üzleti partnerekkel
• segítséget nyújt és tájékoztatást ad a közbeszerzésben részt vevő intézmények számára
telefonon és emailben
• részt vesz a különböző tenderek figyelésében és azok cégcsoporton belüli publikálásában

Elvárások:
• legalább középfokú végzettség
• felhasználói szintű MS Office ismeretek (Word, Excel)
• kiváló kommunikációs és együttműködési készség
• erős adminisztrációs készség, amely rendkívüli pontossággal párosul
• magas fokú stressztűrő képesség
• csapatszellem

Előnyt jelent:
• legalább 1-2 éves hasonló munkakörben szerzett szakmai tapasztalat
• közbeszerzés, központosított közbeszerzés rendszerének ismerete
• közbeszerzési referens, vagy hasonló szakirányú képesítés
• IT kereskedelmi területen asszisztensként szerzett tapasztalat
• IT piac ismerete
• angol nyelv társalgási szintű ismerete

Amit ajánlunk:
• versenyképes kompenzációs csomag
• kellemes, családias munkahelyi környezet
• heti 1-2 nap home office
• szakmai fejlődési lehetőség
• egy komoly, biztos hátterű cég stabilitása

Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület

Kérjük, önéletrajzodban jelöld meg a fizetési igényedet!

Jelentkezés

Jelentkezése beérkezését követően automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a fent megadott e-mail címére. Köszönjük, hogy pályázik álláslehetőségünkre.