Világszínvonalú informatikai technológiák professzionális hazai szaktudással és egyedülálló szolgáltatási háttérrel ötvözve: ezt kínálja a DELTA Csoport (www.delta.hu). 1987-ben alapított cégcsoportunk több mint 30 éve az ország vezető IT és irodatechnika megoldásszállítója. Üzleti fejlődésünknek köszönhetően, kiváló szakembereink körébe új Kollégát keresünk az alábbi munkakörbe:

Pénzügyi feladatok:

  • Lízing-bérlet ügyletek teljeskörű adminisztrációja
    • Lízing szerződések ügyintézése, nyilvántartások vezetése (finanszírozási kérelmek, biztosítás, online iktatás)
  • Banki ügyintézés:
    • Bankgarancia és folyószámla ügyintézés (banki kérelmek, szerződés jóvágyás, online iktatás)
    • Vezetett bankszámlákkal kapcsolatos adminisztráció (pl. számlanyitás, számlazárás, banki igazolás)
    • Dokumentumkezelés (lefűzés, irattározás)
  • Vállalatcsoport banki utalása
    • Pénzügyi tranzakciók végrehajtása

Kockázatkezelési feladatok:

  • Részvétel a vállalatcsoport kockázatkezelési folyamataiban
    • Ügyféltörzs kezeléssel kapcsolatos feladatok
    • Kintlévőségek kezelése, egyeztetés, részvétel a behajtási folyamatban

Egyéb feladatok:

  • Kapcsolattartás ügyfelekkel, munkatársakkal, bankokkal, lízingcégekkel
  • Részvétel a telefonflottával kapcsolatos ügyintézési feladatokban
  • Helyettesítés

Elvárások:

  • Szakirányú középfokú végzettség
  • Hasonló munkakörben szerzett tapasztalat
  • Ügyviteli/vállalatirányítási rendszer kezelésében szerzett gyakorlat
  • Erős adminisztrációs készség és precizitás
  • Megbízható és önálló munkavégzés

Amit kínálunk:

  • Szakmai fejlődési lehetőség
  • Modern munkahely, kiváló megközelíthetőség
  • Rugalmas munkarend
  • Stabil cég nyújtotta biztonság

Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület

Kérjük, önéletrajzában jelölje meg fizetési igényét!

Jelentkezés

Jelentkezése beérkezését követően automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a fent megadott e-mail címére. Köszönjük, hogy pályázik álláslehetőségünkre.