Portfóliónk

A hardverkörnyezet minden IT alapja. Hisszük, hogy, hogy mint a jól felépített házaknál minden alapnak átgondoltnak és stabilnak kell lennie.

Tevékenységünk a rendszerek tervezésétől egészen azok bevezetésig illetve támogatásáig terjed.

Testreszabott megoldásokkal támogatjuk a jövőbe mutató, egyre környezettudatosabb és költséghatékonyságot célzó felhasználói törekvéseket.

Elkötelezettek vagyunk a hazai vállalatok digitális átállásnak előmozdításában, versenyképességük növelésében az Ipar 4.0 és Smart Solution üzletágunk innovációinak segítségével.

Komplex ITS megoldások jellemzik helyi, helyközi, intermodális és – akár – határokon átnyúló közlekedésfejlesztési projektjeiket.

A világ vezető technológiáit képviselő gyártók támogatásával akár 24 órás rendelkezésre állást tud biztosítani akár az év 365 napján.

Delta Szolgáltatások

A Delta által nyújtott 7/24-es rendszerű üzemeltetési szolgáltatásokat a Delta Green Eye szolgálja ki. A Delta Green Eye egy gyártó- és platformfüggetlen, nyílt forráskódú alapokon nyugvó hálózat és rendszer-felügyeleti eszköz.

Testreszabható „end-to-end” támogatás, amely optimalizálni képes a vállalat üzemeltetési hatékonyságát, produktivitását.
A szolgáltatás csökkenti az üzemeltetési kockázatokat, növeli a rendszerek megbízhatóságát és az üzemeltetői csapat produktivitását így maximalizálva a vállalat szoftver beruházásainak értékét.

A Delta Szerviz két területen tudja kiszolgálni a partneri körét:

Irodatechnikai megoldásokkal és üzemeltetéssel

IT hardver üzemeltetéssel és javításokkal

A Delta Szerviz 0-24-ben működő Helpdesk szolgálata felkészült szakemberekkel várja a beérkező megkereséseket, melyeket kollégáink az érvényes szolgáltatási megállapodásoknak megfelelően kezelnek, illetve irányítanak a megfelelő megoldó csoportokhoz. Ezen kívül lehetőséget biztosítunk a bejelentések elektronikus, ügyfélportálon keresztül való kezelésére. Itt az érvényes szolgáltatási megállapodással rendelkező partnereink tudják a jelzéseiket megtenni, illetve ellenőrizni azok pillanatnyi státuszát.

A Delta Szerviz teljeskörű szolgáltatásokat igyekszik nyújtani a KKV és nagyvállalati szektor részére mind az Informatikai, mind az Irodatechnikai Szolgáltatások terén.

Delta Brandek

A Delta által nyújtott 7/24-es rendszerű üzemeltetési szolgáltatásokat a Delta Green Eye szolgálja ki. A Delta Green Eye egy gyártó- és platformfüggetlen, nyílt forráskódú alapokon nyugvó hálózat és rendszer-felügyeleti eszköz.

A DELTA GREEN EYE rendszer előnyei:
A program képes mind hálózatok, mind szerverek állapotát monitorozni, ezekről részletes tájékoztatást adni a webes felületen és értesítést küldeni e-mailen, SMS-ben vagy akár valamilyen IM-en át, ha kritikus helyzet áll fenn.
A Delta Green Eye fő felülete egy grafikus interfész, ahol mind a monitorozást és konfigurálást is elvégezhetjük.
o szerverek és hálózatok automatikus felismerése
o széleskörű szerver oldali támogatás és monitorozási lehetőség
o biztonságos bejelentkezés, fejlett jogosultság kezelés
o alacsony költségek
o alacsony kiszolgálói gépigény

Szakmai fórumokon, a sajtóban, vagy akár egy hétköznapi baráti beszélgetéseken is egyre többet hallunk mostanában a felhő informatikáról, vagyis a cloud computingról.
Ez a megoldás valóban, kimutathatóan költséghatékony, gyorsan elérhető, biztonságosan, és kényelmesen működtethető.
A Greenpen-t azért hozta létre a Delta Informatika Zrt. önálló üzleti területként, mert meggyőződésünk, hogy szükség van egy olyan szereplőre a magyar piacon, aki a felhő informatika lehetőségeit képes eljuttatni bármely magyar kis- és középvállalatnak. Ennek teljes körű megvalósítására a közel 25 éve alakult, stabil háttérrel rendelkező Delta csoportban minden adott: a 240 jól képzett szakemberből álló csapatunk, országos hálózatunk és az informatikai szolgáltatások területén szerzett tapasztalatunk. Teljes szolgáltatáspaletta a hardver eszközöktől az üzleti alkalmazásokig. Egységes, havidíjas konstrukció. Több szint közül választható egységes és teljes körű támogatás.

A megszokott struktúrák, közte a munkarend, a munkavégzés helye, a logisztika vagy éppen a partnerkapcsolatok működtetése különös kihívást jelent egy rendkívüli veszélyhelyzet elrendelése idején minden gazdálkodó szervezet számára. Úgy is mondhatnánk, hogy eljött a vállalati digitalizáció kora! Nem lehet tovább halogatni a cégek digitális átállását. Egy olyan világ küszöbén vagyunk, ahol csak azok a cégek tudnak életben maradni, akik korszerű, távolról elérhető, menedzselhető vállalkozást működtetnek.
Az elmúlt időszakban felmértük, hogy vállalati ügyfeleink miként képesek alkalmazkodni az új helyzethez. Bár a végleges számok még nincsenek meg, a beérkezett válaszokból egyértelműen kiderül: nagyon sok vállalkozásnál szembesültek azzal, hogy az irodai feladatokat nem tudják otthoni munkavégzéssel kiváltani, mert a vállalati folyamatok egyáltalán nem vagy csak részben digitalizáltak.
A legtipikusabb problémák közé tartozik, hogy a cégeknél nincs elég eszköz a home office elrendeléséhez, vagy a digitális távmunkára alkalmas vállalat- és projektmenedzsment rendszerek hiányoznak. Nincs megfelelően digitalizált dokumentumkezelés, nem megfelelő a tűzfal, vagy éppen a távoli hozzáférések működése nem megoldott; ezek hiányában pedig a távmunka, vagy a távoktatás egyaránt rendkívül nehézkes. Cégek soránál kell biztosítani a belső hálózaton működő üzleti alkalmazások távoli elérését; miközben nem sérülhet az adatbiztonság, a távoli elérést biztonságos módon kell kialakítani. Az IT-biztonság kérdésköre és szerver virtualizáció megoldása egyaránt minden korábbinál aktuálisabb feladattá vált a vállalkozásoknál.
Erre kínál teljeskörű megoldást a Delta csoport. Íme néhány az általunk nyújtott szolgáltatások közül:
– Szerver/Szerver Virtualizáció.
– Irodai elektronikus munkafolyamat kezelés:
• Számlákat
• Szerződéseket/TIG-eket
• Beszerzés engedélyezés
• Kiadványozás
• Irattár
• eddig papíron kezelt belső folyamatok
– Távmunka megoldások (Remote PC, VDI)
– Videokonferencia/Távoktatás
– IT biztonság