Világszínvonalú informatikai technológiák professzionális hazai szaktudással és egyedülálló szolgáltatási háttérrel ötvözve: ezt kínálja a DELTA Csoport (www.delta.hu). 1987-ben alapított cégcsoportunk közel 30 éve az ország vezető IT és irodatechnika megoldásszállítója. Üzleti fejlődésünkének köszönhetően, kiváló szakembereink körébe új Kollégát keresünk az alábbi pozícióba:

Feladatok:
• A cégcsoport vendégeinek, partnereinek fogadása
• Vendéglátási feladatok ellátása az üzleti tárgyalások során
• A cég központi telefon vonalának kezelése
• Telefonos ügyintézés a cégvezetés számára
• Postai és futár küldemények fogadása, indítása
• Iktató rendszer vezetése
• Irodaeszközök beszerzése, kiadása
• Adminisztratív bedolgozás társosztályoknak (Marketing vagy HR)

Elvárások:
• Középfokú végzettség
• Hasonló feladatkörben szerzett gyakorlat
• Nagyvállalati környezetben szerzett tapasztalat
• Ügyfél centrikus, pozitív személyiség
• Üzleti környezethez illeszkedő kommunikációs képesség szóban és írásban
• Napi nyolcórás, teljes munkaidő vállalása

Előnyt jelent:
• Nyelvismeret (angol)
• Vállalatirányítási rendszer kezelésében szerzett tapasztalat

Amit ajánlunk:
• Bejelentett, hosszú távú munkaviszony
• Barátságos környezet
• Változatos feladatok, érdekes emberek
• Közvetlen kapcsolat a kollegákkal
• Fejlődési lehetőség – (Marketing vagy HR vonalon)

Munkavégzés helye: Budapest, XIII. kerület

Kérjük, önéletrajzodban jelöld meg a fizetési igényedet!

Jelentkezés

Jelentkezése beérkezését követően automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a fent megadott e-mail címére. Köszönjük, hogy pályázik álláslehetőségünkre.