Világszínvonalú informatikai technológiák professzionális hazai szaktudással és egyedülálló szolgáltatási háttérrel ötvözve: ezt kínálja a DELTA Csoport (www.delta.hu), a magyar informatikai piac kiemelkedő rendszerintegrátora.

A DELTA Csoport közlekedésinformatikai projektekre specializált, dinamikusan fejlődő társvállalata, a New Line Kft. (www.newline.hu), kiváló szakemberei körébe munkatársat keres:

Feladatkör, felelősségek:

• Sajátfejlesztésű szoftverek üzemeltetése
• Szoftveres és hardveres hibabejelentések kezelése, megoldása, adminisztrálása
• A hibajegyek követése, az esetek besorolása bug / feature / missing feature kategóriákba, majd priorizálása
• Az ügyfelek által továbbított bejelentések, hiba esetek részletes kivizsgálása, azok technikai, illetve integratív adatokkal való kiegészítése és reprodukálása.
• Az esetek precíz dokumentálása ticketing rendszer használatával
• Az érintettek értesítése, teendők nyomonkövetése
• Reagálási, javítási határidők és a munkakörhöz kapcsolódó folyamatok betartása
• Kapcsolattartás a szoftverfejlesztő csapattal, szervíztechnikusokkal
• Szükséges eszközkészletek menedzselése
• Gyártókkal, partnerekkel való kapcsolattartás
• Tudásbázis, tapasztalatok építése
• Folyamatos egyeztetés a termékfelelősökkel (Product Owner) a rendszer elvárt viselkedéséről
• A rendszerhasználattal kapcsolatos javítási ötletek megfogalmazása, döntéshozatal előkészítése
• A Support csapat tagjaként, a csapattal és annak vezetőjével való dinamikus együttműködés
• Az ügyfelekkel való folyamatos kapcsolattartás

Használt környezetek:
• Saját fejlesztésű szoftverek
• MS Office programcsalád
• Jira | Confluence
• Hálózati felügyeleti és management eszközök (pl.: Zabbix)

Elvárások:
• Szoftverüzemeltetési ismeretek
• Magas szintű problémamegoldó készség
• Pontosság, precizitás, terhelhetőség
• Részletekre történő odafigyelés képessége
• Kiváló kommunikációs készség szóban és írásban
• Folyamat- és rendszerszemlélet
• Proaktív személyiség, önfejlesztésre történő igény
• Legalább 2 év tapasztalat szoftveres, support – helpdesk területen
• Affinitás technikai rendszerekhez
• Átfogó rendszerszemlélet, analitikus gondolkodás, komplex problémamegoldás
• Igényesség az adminisztrációban
• Készségszintű jártasság kimutatások készítésében, azok elemzésében
• Lényegre törő és hatékony kommunikációs készség szóban és írásban
• Önszerveződés, beleértve a saját prioritások kialakítását, azok folyamatos ütköztetését
• Tudásmegosztásra való igény

Előnyt jelent:
• Tárgyalóképes angol nyelvtudás
• MS SQL ismeretek
• webes alapismeretek (HTML, Javascript)
• hálózati ismeretek

Amit kínálunk:
• Versenyképes jövedelem
• Azonnali munkába állás, főállású munkakör, határozatlan idejű szerződéssel
• Teljes munkaidős állás, egy stabil hátterű, folyamatosan növekvő cégnél
• A munkavégzéshez szükséges eszközök biztosítása
• Új technológiák megismerése
• Valódi Team Spirit – nem maradsz egyedül a problémákkal
• Munka-magánélet egyensúlyának tisztelete
• Szakmai és egzisztenciális fejlődés
• Konstruktív, innovatív csapat
• Home Office lehetőség

Munkavégzés: Szeged

Jelentkezés

Jelentkezése beérkezését követően automatikus visszaigazoló e-mailt küldünk a fent megadott e-mail címére. Köszönjük, hogy pályázik álláslehetőségünkre.